
Wiemy, że chcesz mieć jak najwięcej czasu dla swoich roślin domowych, dlatego zebraliśmy w jednym miejscu odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące produktów Plantlover oraz procesu zakupu, wysyłki czy zwrotu.
Zamówienia, płatności i zwroty
Kiedy dotrze do mnie zamówienie?
Działamy ekspresowo! 99% zamówień wysyłamy w 24h od momentu zaksięgowania płatności (większość nawet tego samego dnia!). Dotyczy to zamówień złożonych w dni robocze, w godzinach 8:00-15:00.
Jak uzyskać darmową wysyłkę?
Jeśli zamówisz produkty za min. 39 zł, to otrzymasz od nas darmową dostawę. Nie musisz w tym celu podawać żadnego kodu rabatowego - darmowa dostawa naliczy się wtedy automatycznie.
Jak użyć kodu rabatowego?
W koszyku zakupowym zaznacz box “Mam kod rabatowy”. Wtedy pojawi się pole do wpisania kodu. Wpisz swój kod i naciśnij przycisk “użyj”.
Czy mogę zmienić lub anulować swoje zamówienie?
Jasne, jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze przez nas spakowane, możesz je zmienić lub anulować w każdej chwili. Wystarczy, że do nas zadzwonisz: 698 763 669 lub napiszesz na: hello@plantlover.pl
Czy wysyłacie przesyłki za pobraniem?
Tak, możesz wybrać wysyłkę za pobraniem, czyli zapłacić za swoje zamówienie przy jego odbiorze (gotówką lub kartą). Możesz również wybrać wysyłkę pobraniową do ulubionego paczkomatu. Zdecyduj, jak będzie dla Ciebie najwygodniej!
Czy wysyłacie przesyłki za granicę?
Oczywiście, wysyłamy paczki również za granicę - wiemy, że domowe dżungle czekają na nasze naturalne nawozy również poza granicami Polski. ;) Kraj dostawy wybierzesz w trakcie składania zamówienia, służy do tego rozwijana lista w sekcji “kraj wysyłki” - domyślnie jest tu ustawiona Polska. Po wyborze kraju otrzymasz od razu informację o koszcie wysyłki do danego kraju.
Moja przesyłka dotarła uszkodzona lub niekompletna - co robić?
Jeśli otrzymana przez Ciebie przesyłka zawiera inne produkty niż zamówione, jest niekompletna lub została uszkodzona w transporcie, niezwłocznie napisz do nas na: hello@plantlover.pl lub zadzwoń: 698 763 669 - ekspresowo naprawimy tę sytuację!
Czy mogę zwrócić zamówione produkty?
Tak, zamówione, nieotwierane i nieużywane produkty możesz zwrócić w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia. Wystarczy, że odeślesz je do nas wraz z formularzem zwrotu na adres: Plantlover ul. Bronowicka 117a 30-121 Kraków. W ciągu kilku dni otrzymasz od nas zwrot środków na wskazany w formularzu nr konta bankowego.
Produkty
Nie wiem, jaki nawóz wybrać dla swoich roślin. Doradzicie?
Pewnie! Wszystko zależy od kondycji Twoich roślin oraz ich spejcalnych potrzeb. Wybierz sytuację, która najlepiej oddaje ich aktualny stan:
- Moje rośliny domowe są w pełni zdrowe, nie są kaktusami, sukulentami ani egzemplarzmi wyjątkowo wrażliwymi.
Jeśli Twoje rośliny domowe są w pełni zdrowe, nie są kaktusami ani sukulentami oraz egzemplarzmi wyjątkowo wrażliwymi, to najlepiej sprawdzi się u nich zestaw naszych bestsellerów, czyli wzmacniający nawóz z pokrzywy “Moc pokrzywy” oraz stymulator wzrostu “Spraw, by szybciej rosły”. Te produkty będą odpowiednie jako nawóz do kwiatów doniczkowych, niezależnie od ich gatunku, czyli jako nawóz do monstery, nawóz do palm, juk i dracen, nawóz do calathei, nawóz do strelicji itd.
- Moje rośliny doniczkowe są osłabione lub chorują.
Jeśli Twoje rośliny doniczkowe (niezależnie od gatunku!) są osłabione lub chorują (np. przez wciornastki, ziemiórki, mszyce, przeprowadzkę, uszkodzenie mechaniczne itp.), konieczne może być bardziej złożone działanie. W takiej sytuacji napisz do nas na adres: pogotowieroslinne@plantlover.pl - do wiadomości dołącz zdjęcia problematycznych roślin. Nasi eksperci przyjrzą się sytuacji, doradzą, jak dbać o rośliny i jakich produktów użyć. Porady są w pełni darmowe, a odpowiedź otrzymasz w max. 48h.
- Moje rośliny są zdrowe, ale są kaktusami, sukulentami lub egzemplarzami wyjątkowo wrażliwymi (np. kolekcjonerskimi).
Jeśli Twoje kwiaty domowe to przede wszystkim kaktusy, sukulenty lub gatunki wyjątkowo wrażliwe, wybierz dla nich łagodne nawozy o działaniu odżywczym i wzmacniającym. Najlepiej sprawdzą się tutaj: nawóz z pokrzywy “Moc pokrzywy” lub nawóz ze skórek banana “Obudź i odżyw”.
- Moje kwiaty doniczkowe są zdrowe, lecz najbardziej zależy mi na tym, by kwitły.
Twój skrzydłokwiat nie chce kwitnąć? Marzy Ci się kwiat u strelicji królewskiej? A może Twoje anturium dawno nie wypuściło nowych kwiatów? Jeśli zależy Ci na pobudzeniu kwitnienia najlepszym wyborem będzie nawóz z banana, czyli “Obudź i odżyw”. Dzięki dużej zawartości potasu i fosforu stymuluje roślinę do wytwarzania nowych pąków kwiatowych. Sprawdzi się również jako odżywka do roślin wyjątkowo opornych, czyli takich, które nie wypuściły nowych liści od wielu miesięcy czy lat.
Jak stosować zestaw nawozów “Moc pokrzywy” + “Spraw, by szybciej rosły”?
Każdy z produktów rozcieńczaj zgodnie z proporcjami podanymi na opakowaniu. Podlewaj rośliny nawozami na zmianę - raz na 14 dni jednym z nich. Dzięki temu dostarczysz roślonom naprzemiennie wzmocnienie i odżywienie z pokrzywy oraz intensywny wzrost ze stymulatora. Nie mieszaj obu nawozów ze sobą w jednym podlaniu.
Prawidłowy system nawożenia wygląda następująco:
“Moc pokrywy” - 14 dni przerwy - “Spraw, by szybciej rosły” - 14 dni przerwy - “Moc pokrzywy” itd.
W czasie 14-dniowej przerwy możesz roślinę podlewać samą wodą, jeśli tego potrzebuje.
Mam “Moc pokrzywy”, “Spraw, by szybciej rosły” oraz “Obudź i odżyw” - jak ich używać?
Jeśli posiadasz wszystkie 3 flagowe nawozy Plantlover, stosuj je na zmianę w odstępach 14-dniowych. Harmonogram nawożenia powinien wyglądać następująco:
“Moc pokrzywy” - 14 dni przerwy - “Spraw, by szybciej rosły” - 14 dni przerwy - “Obudź i odżyw” - 14 dni przerwy - “Moc pokrzywy” itd.
W czasie 14-dniowej przerwy możesz roślinę podlewać samą wodą, jeśli tego potrzebuje.
Czy nawozów Plantlover mogę używać przez cały rok?
Tak, produktów Plantlover możesz używać przez cały rok. Wiosną i latem (czyli mniej więcej w okresie od lutego do końca października) dawka nawozu oraz częstotliwość nawożenia powinna być taka, jak wskazano na opakowaniu produktu.
Od listopada do lutego - kiedy światła słonecznego jest mniej - przejdź na system jesiennego nawożenia roślin. Mocniej rozcieńczaj nawozy, czyli dodaj ok. 0,5l wody więcej do proporcji wskazanych na opakowaniu. Rób też dłuższe, ok. 3-tygodniowe przerwy między kolejnymi nawożeniami swoich roślin domowych.
Czy nawozy Plantlover są bezpieczne dla zwierząt i ludzi?
Nasze produkty są w 100% naturalne i bezpieczne dla ludzi oraz zwierząt. Dotyczy to zarówno nawozów (zarówno płynnych, jak i suchych), jak i pozostałych preparatów (np. “Pożegnaj szkodniki” czy “Pa, pa ziemiórki”). Produkty nie nadają się jednak do spożycia, zawsze zalecamy też uważność przy ich stosowaniu oraz przechowywanie poza zasięgiem dzieci oraz zwierząt.
Mam problem ze swoją rośliną - pomożecie?
Pomożemy! Jeśli masz jakikolwiek problem ze swoją rośliną domową (plamy na lściach, pleśń w doniczce, szkodniki, zasychanie, przelanie itp.), skorzystaj z naszej darmowej usługi “Pogotowie roślinne”. Napisz do naszych ekspertów na adres: pogotowieroslinne@plantliver.pl - do wiadomości koniecznie dołącz zdjęcie rośliny. Nasi eksperci przyjrzą się sytuacji, doradzą